czwartek, 23 stycznia 2014

Seriale

Serdecznie dziękujemy Wam za 1000 wyświetleń ♥
Dzisiaj przygotowałam dla Was post dotyczący moich ulubionych seriali, tych które ja oglądam ;)

1. Pretty Little Liars
Oczywiście zbyt wiele o tym serialu nie muszę mówić bo zna go mnóstwo osób. Dla tych, którzy nigdy o nim nie słyszeli od razu mówię, że gorąco go polecam! ♥
Taki mały opis w filmweb: Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę...
Teraz tak moimi słowami, serial jest naprawdę fantastyczny, nigdy nie wierzyłam, że któryś z seriali mnie tak wciągnie. Czytałam mnóstwo pozytywnych komentarzy na jego temat, ale za bardzo w nie nie wierzyłam dopóki sama się nie przekonałam. 

 2. Skins
Z jednej strony na początku serial mnie nie przekonał. Obejrzałam pierwszy odcinek i pomyślałam, że to nic
ciekawego. Po jakimś czasie do niego wróciłam i jakoś inaczej do niego podeszłam. 
Serial naprawdę pokazuje ówczesne życie niektórych nastolatków. I to tak wprost co bardzo mi się podoba. Bez omijania szczegółów itp.
W serialu jest też tak, że co jakiś czas zmienia się obsada a potem jest powrót do tej starej. Jak się nie mylę jest tak co 3 tygodnie.

3. Plotkara
Ten serial oglądałam ostatnio dość dawno ale od jakiegoś czasu planuję znów go oglądać. Wciągnął mnie kiedyś bardzo ale zdenerwowałam się na pewien wątek i przestałam oglądać a później już o nim zapomniałam. 
Serial jest może troszkę podobny do Pretty Little Liars ale tutaj jest Plotkara zamiast A. i nie wysyła wiadomości bezpośrednio do tych osób tylko na stronę internetową ;) 

 4. Ravenswood
Jest to serial, którego jeszcze nie oglądam ale na dniach mam zamiar zacząć. Nie mogę się jeszcze o nim wypowiedzieć, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii choćby od koleżanek z klasy. Gra tam parę osób z PLL, między innymi cudowny Caleb. ♥



Następny post nie wiem kiedy będzie bo już od jutra mam ferie i na jakiś czas wyjeżdżam do babci ale mam nadzieję, że Paula się Wami zaopiekuje ;) Więc do następnego ;*

Piszcie mi jakie seriale oglądacie i które polecacie!☺

13 komentarzy:

  1. Plotkara jest śmieszna, ale ja przestałam oglądać z braku czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog :)
    pozdrawiam ^^
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy serial chętnie bym obejrzała :) pozdrawiam
    paullista.blogspot.com
    pami-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pretty Little Liars ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty Little Liars <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham PLL <3
    Obserwujemy? Ty zacznij a ja się odwdzięczę

    ZAPRASZAM DO MNIE!

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednym z fajnych seriali jest 90210, ale ta nowa wersja.
    Trochę podobne do Plotkary. Bardzo polecam :).
    Oczywiście obserwuje, zapraszam do siebie i czekam na kolejny post :)
    http://olkaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie piszesz i prowadzisz rewelacyjnego bloga! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: piszą tutaj 2 osoby.
      Po drugie: przeczytałaś opis przed dodawaniem komentarzy?
      Po trzecie: nawet zapewne nie przeczytałaś postu i wklejasz to na każdym blogu.
      Ludzie, naprawdę zero szacunku dla osób, które się starają napisać ciekawy post.

      J.

      Usuń
  9. Przeczytałaś opis przed dodawaniem komentarzy?
    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. koocham skinsów ♥
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czekam do ferii i pewnie cały dzień będę oglądać seriale ♥
    Pretty Little Liars - jestem przy czwartym tomie książki, uwielbiam <3

    our-place-is-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujące seriale! ♥
    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥