czwartek, 16 stycznia 2014

Anti boyfriend tag

Bardzo przepraszamy za tak długą nieobecność :c. Wiem, że jesteśmy Wam winne jakieś wyjaśnienia. Więc głównym powodem był kompletny brak czasu. Końcówka semestru, wszystkie poprawy i takie różne. Wcześniej święta i sylwester. I tak cały czas niestety :c Nie miałyśmy też pomysłu na żaden post, więc zdecydowałyśmy się na tag.
Mamy nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy bo zbliżają się ferie i troszkę więcej luzu ;)
A Wy kiedy macie ferie?


Ale teraz już nie o tym ;) Na dzisiaj mamy dla Was anti boyfriend tag. Ostatnio zauważyłam go gdzieś na jakimś blogu i pomyślałam, że to całkiem dobry pomysł :) Więc już bez przedłużeń :)

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaków?
J.: Dla mnie ważne jest to aby był dla mnie wsparciem w każdej sytuacji i mi ufał. Oczywiście poczucie humoru też jest bardzo mile widziane. ;)
P.: Wierność przede wszystkim. Również chciałabym, żeby podzielał moje zainteresowania i był tancerzem.
2. Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
J.: Nie wiem jak to ująć ale strasznie denerwuje mnie takie popisywanie się przed wszystkimi.
P.: Tjw. ;)

3. Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
J.: Przeważnie patrzę na twarz, ale też na posturę xd.
P.: Tjw. ;)
4. Opisz wymarzoną randkę.
J.: Jeju ♥. Moja ulubiona randka rozpoczynała by się przejażdżką na motorze a kończyła jakimś spacerem po plaży blisko wody.
P.: Nie wiem..
5. Kim byłby Twój sławny chłopak?   
J.: Bezapelacyjnie Josh Hutcherson. ♥



P.:  Byłby tancerzem, ehehe
6. Przez co zakończyłabyś związek?
J.: Po prostu jeśli nie czułabym się szczęśliwa.

P.: Jeżeli uganiał by się na innymi dziewczynami i robił dziwne akcje za moimi plecami.
7. Co chciałabyś aby chłopak robił w związku?
J.: Dziwne pytanie xd. Ważne, żeby był przy mnie i abyśmy byli szczęśliwi. Nic szczególnego nie musi robić :)
P.: Tjw. ;)
8. Jakie koloru lubisz oczy i włosy?
J.: Nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Niektórzy nie lubią u chłopaków rudego koloru włosów, ale dla mnie nie miałoby to żadnego znaczenia gdyby chłopak był rudy.
P.: To również nie ma dla mnie znaczenia.
9. Jaki prezent chciałabyś od niego dostać?
J.: Nie liczę na żadne duże prezenty ale zawsze miałam słabość do róż i pluszowych maskotek, haha ♥


P.: Coś co będzie mi o nim zawsze przypomniało. Może jakieś oprawione w ramkę zdjęcie, bądź coś w tym stylu.

10. Ulubiony typ chłopaka.
J.: Nie wiem jakie są typy chłopaków, ale jeśli chodzi o wygląd to napisałam wyżej, że ma słabe znaczenie. Ale lubię romantycznych chłopaków, haha ;)
P.: Tjw.


Tagujemy wszystkich! ;)


Dziękujemy za przeczytanie! :)
Do następnego postu.

11 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię Josh'a przez Igrzyska Śmierci :) Bardzo fajny film oglądałaś może ?
    Jak nie to polecam ..
    Tak popisywanie się jest głupie :/
    Obserwuje , czekam na kolejny post i zapraszam do siebie :) http://olkaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam i czytałam ♥ Książka zdecydowanie lepsza :) Jeśli nie czytałaś to również polecam :)

      Usuń
  2. Odpowiadam Ci to na mój komentarz: Nie byłam jeszcze na żadnym obozie z funclub, ale bardzo wiele blogerek poleca. Nawet Dawid Kwiatkowski był z nimi na obozie. Ma na swoim kanale filmik na obozy młodzieżowe:) Mam nadzieje, że pomogłam. Poczytaj sobie na stronie:*

    Co do postu. Też mam słabość do róż, każda róża byłaby bardzo miłą niespodzianką dla mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3

    ♠♠♠ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♠♠♠

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej zawsze marzyłam by dostać mega wielki bukiet kwiatów już nawet ie musiałyby to być róże :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham tego aktora ;3
    sliczny i dobrze gra zwlaszcza w igrzyskach :)

    obserwuję i licze na rewanz :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny TAG ;) i.. odpowiedzi ♥
    +Obserwuję i liczę na rewanż

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! :)))
    JA mam ferie teraz! :D

    loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię popisywania się wszystkim przed wszystkimi... Podoba mi się taka randka, jaką wymarzyła sobie Julka ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Klikniesz w banner Persunmall? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny pomysl na notke haha nawet bym nje wpadla! faktycznie tak hak mowisz :) najdziwniejsze jest to ze kazdy mowi ze wyglad nie ma znaczenia no ale kurcze nik nie zwroci uwagi jednak na brzydka osobe :(
    zapraszam tez na mojego bloga o tematyce diy. zachecam tez do komentowania i obserwowania a napewno sie odwdziecze :))))

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥