poniedziałek, 27 stycznia 2014

Instagram mix#2

Uśmiechy na Waszych kochanych i pięknych mordeczkach mam nadzieje, że są;) i na długo zostaną. U nas oficjalnie zaczęły się już ferie, także wreszcie można trochę odpocząć.
Dziś mam dla Was instagram mix.. zapraszam ;)








1. Jakieś kilka godzin przed finałem Got to Dance. Spotkaliśmy Kaczorex'a, trochę pogadaliśmy i oczywiście obowiązkowo fota!
2. Robiłam te zdjęcia kiedy nie miałam internetu. To pierwsza dodana fotka po tym jak już odzyskaliśmy internet xd
3. Długie włoski [*]
4. Hah, zdjęcie na konkurs, które robiła mi Julka!
5. Półfinał Got to Dance, świeżo po make up'ie
6. A tu jechaliśmy do Warszawy na półfinał ;p
7. Jeszcze przed świętami. Zdjęcie również autorstwa Julki.
8. Piątek, piąteczek, piątunio.. koniec szkoły! feeeerie ;))

Jeśli podobają Wam się tego typu posty to piszcie ;) Również chciałybyśmy sie dowiedzieć się co chętnie zobaczylibyście na naszym blogu.
Do następnego postu misie :*

3 komentarze:

  1. kocham <3 super blog i wszytskie zdj super
    zapraszam do mnie
    http://thestoryofmylife20010413.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :) Bardzo lubię takie mixy, szczególnie podobają mi się zdjęcia 5 i 6 ♥

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix ;) Bardzo fajny blog dlatego tez obserwuje ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :))
    wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥