sobota, 1 lutego 2014

Must have!

Pieniędzy coraz mniej, a zachcianki niestety rosną. Gdybym miała wymieniać wszystko co chciałabym posiadać, nie starczyło by mi miejsca eh. Dlatego pokaże Wam rzeczy, w które koniecznie muszę się zaopatrzyć w najbliższym czasie. 


1.W mojej szafie zdecydowanie brakuje dżinsowych ubrań, z racji że nie lubię dżinsów zdecydowałam się na taką kurteczkę, która idealnie pasuje do wszystkiego.
2.Drugą rzeczą jest pokrowiec na laptopa. Niekoniecznie w tym kolorze, ale przyznam że właśnie taki strasznie mi się podoba :)
3.Minęła połowa zimy, największe mrozy w trakcie a ja nadal bez czapki.. Najbardziej z tych rzeczy jak narazie potrzebuję właśnie tego.
4.Od noszenia laptopa w torbie, oraz innych potrzebnych rzeczy na zajęcia prawie urwały mi się rączki. Tym razem postaram się kupić coś stabilniejszego eh ;c

Chętnie dowiem się jakie jest Wasze 'must have' ;)
Do następnego postu!
Paula

5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.Więcej dowiesz się u mnie.:)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy. :) Ja chciałam kupić ten pokrowiec na laptopa, ale mój komputer jest na tyle ciężki, że chyba ten pokrowiec by tego nie wytrzymał. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pokrowiec na laptop również bardzo by się przydał :D

    http://luszii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥