sobota, 2 listopada 2013

TAG : PIERWSZY RAZ

Odwiedzałam dziś mnóstwo blogów i natknęłam się na ciekawy tag u Marty :)
Niech Was nazwa nie zmyli xd Chodzi jak najbardziej o różne rzeczy, które wykonałyśmy jako pierwsze. 
Na pytania z tagu odpowiadamy wspólnie z Paulą :)



1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
J: Sporadycznie tylko :)
P: Urwaliśmy kontakt całkowicie.
2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
J: Chyba raz spróbowałam od taty piwa i nic więcej xd
P: Ehehe, piwo
3. Jak była twoja pierwsza praca?
J: Nie nazwałabym tego pracą, ale bardzo często pomagałam tacie składać motory, podawać śrubokręty jak byłam mała i czasem dostawałam za to parę złotych xd.
P: Prowadziłam warsztaty taneczne w Zambrowie :)
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
J: Kamila
P: Paulina, koleżanka z klasy :)
5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
J: Nie pamiętam ;c
P: Julka ;p
6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
J: Do Turcji z rodzicami, ale miałam wtedy może 3 lata (?) ;)
P: Nie leciałam nigdy ;(
7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
J: Chyba u Pauli :)
P: U Justyny, koleżanki z dzieciństwa.
8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
J: Mama :)
P: Również mama :)
9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
J: Weszłam na facebooka na telefonie ;d
P: Wzięłam telefon i jako pierwszy obcykałam instagram.
10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
J: Hmm, wydaje mi się, że był to koncert jak byłam nad morzem. I chyba zaliczał się do takich transmitowanych w telewizji, ale nie mogę sobie przypomnieć tytułu. A taki, który pamiętam z niedawna to Ewa Farna, Weekend (hahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahhaha) ;)
P: Nie byłam na żadnym ;(
11. Pierwsza złamana kość.
J: Nie miałam żadnego złamania. <3
P: Jak miałam roczek, spadłam ze schodów i połamałam prawdopodobnie prawą rączke.
12. Pierwszy piercing.
J: Uszy ;)
P: Uszy też.
13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
J: Turcja :) Szkoda tylko, że nic nie pamiętam ;o
P: Chyba Austria.
14. Pierwszy film, który pamiętasz.
J: Chodzi o pierwszy obejrzany, czy o pierwszy, który przeszedł mi na myśl? Jeśli o pierwszy obejrzany to nie pamiętam :o A pierwszy, który przeszedł mi na myśl to Now Is Good *--*
P: 'Wciąż ją kocham' 
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
J: Hahahaha, to dobra historia z podstawówki. :D Jak była lekcja polskiego to po niej była przerwa obiadowa a żeby zjeść obiad to trzeba było u Nas od razu wybiegać z sali i stawać w kolejce. Już 5 minut przed dzwonkiem niemal całkowicie się spakowałam, wyjęłam karteczkę na obiad i siedzę z koleżanką i czekamy. Jak zadzwonił dzwonek to od razu wybiegłam, jak wszyscy. Potem, po obiedzie wracam do sali a pan na wszystkich, którzy wybiegli czeka i mówi, że wpisał nam uwagi. Wszyscy: "że co? za co?". "Bo wybiegliście na obiad bez mojej zgody". Hahaha, nie pamietam dokładnej treści uwagi ale to chyba pierwsza, którą pamiętam i pierwsza, która przyszła mi na myśl. Potem zawsze jak mieliśmy znów z nim lekcje to wszyscy się pytali czy mogą wybiec na obiad xd
P: Ja jestem grzecznym dzieckiem i nie robie takich wybryków jak Julka (yolo) i nie mam żadnej uwagi narazie, a wcześniejszych kompletnie nie pamiętam.
16. Pierwszy współlokator.
J: Nie miałam nigdy takie współlokatora ale jeśli chodzi o mieszkanie w 1 domu to rodzice, a w pokoju zawsze byłam sama :)
P: Jeszcze jak mój brat z nami mieszkał, to nie miałam dla siebie miejsca. Rodzicie w salonie, siostra u siebie, brat u siebie, a dla mnie zostawał korytarz, kuchnia.. no pozdro. Ale z czasem brat przeniósł sie na swoje,a ja przejęłam jego pokój. Niedawno wyprowadziła się też i siostra, i teraz kiedy w sumie nie potrzebuje pokoju, mam ich nadmiar. Nie wiem czy o to konkretnie chodziło w pytaniu, ale tak to jest ;P

8 komentarzy:

  1. Macie bardzo fajny desing :>
    Widzę ciekawe DIY i wiele innych interesujących postów :) Obserwuje i liczę na rewanż :>
    http://zaczarovane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Też byłam na koncercie Ewy Farny. ;DD Obserwujemy? Jeśli tak to napisz u mnie ;D http://ania-ania3.blogspot.com/ Z góry wielkie dziękuję ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :)

    Jeśli mój blog Ci się spodoba to: obserwujemy? anioli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi raz widzę ten tag i tak mi się on podoba że masakra <3 Muszę sama też taki zrobić :)
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog <3
    obserwuję i zapraszam ^^
    http://julciajuulcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne tagi :)
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. 23 year-old Software Engineer I Hamilton Worthy, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Parasite and Glassblowing. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 250 SWB Competizione "SEFAC Hot Rod". Aby przeczytac, kliknij

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥