sobota, 2 listopada 2013

DIY - pojemnik/przybornik /Julka

Muszę przyznać, że wkręciłam się jakoś w to blogowanie bo mam już całą listę pomysłów o czym by tutaj pisać, bo zwyczajne posty o tym co dziś robiłam, co jadłam, nie są aż tak fascynujące. Postaram się aby nie było nudno. Dzisiaj przyszła pora na DIY! :)

Jakiś czas temu na jakichś blogach z inspiracjami zobaczyłam ślicznie ozdobione pojemniki. Tak bardzo mi się to spodobało, że aż musiałam spróbować. Moje pojemniki są białe, nudne, więc taka odnowa na pewno im się przyda :)
Zapraszam do czytania.

RZECZY, KTÓRE POTRZEBUJEMY :)
 Wydaje mi się, że tutaj można wybrać cokolwiek w jednolitym kolorze, aby wyglądało dużo lepiej. Ja wzięłam pojemniki po jogurcie, zdarłam folię i gotowe ;)

Brokaty w kolorze złotym i srebrnym kupiłam w sklepie papierniczym po 1,40 zł za 1. Wydaje mi się, że to nie jest zbyt dużo bo starczy nam na prawie 4 pojemniki (zależy ile brokatu sypiemy).

Klej introligatorski jest najlepszym klejem, który genialnie wszystko mi skleja. Do DIY świetnie się nadaje. Kupiony był w sklepie papierniczym, za około 3zł.

 To jest chyba jedyna taśma jaką znalazłam w domu. Możecie też użyć zwykłej ale potem będzie duży problem ze zdarciem jej dlatego wybierzcie taką, którą od razu zdejmiecie.

Wszystko napisałam na obrazku, żeby było czytelniej. Tasiemkę możecie nakleić według swojego uznania, ale ja chciałam tylko taki paseczek brokatowy.

Podczas wysypywania brokatu radzę coś podłożyć pod pojemnik aby potem cały brokat można było łatwo zsypać. Polecam też zrywać tasiemkę powoli aby zbyt wiele brokatu się nie zsypało.

W moim przypadku lakier świetnie się sprawdził i nic się nie zsypuje :)

Gotowe, macie świecące pojemniki :) Na pewno nie są nudne.


Próbowaliście? Jeśli tak to piszcie mi o swoich efektach, będzie mi bardzo miło :)
A wy macie jakieś pomysły na DIY? Chętnie coś wypróbuję, bo mam coraz więcej czasu w domu :)



Pozdrawiam, Julka ♥

8 komentarzy:

  1. Tak szablon wykonałam w całości sama :)
    http://andziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł! Pewnie skorzystam w przyszłości, a lubię bawić się w DIY :)
    Dziękujemy za komentarz u nas - jesteś naszą inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł! Pewnie skorzystam w przyszłości, a lubię bawić się w DIY :)
    Dziękujemy za komentarz u nas - jesteś naszą inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci to wyszło, możesz też markerem/mazakiem napisać albo narysować coś na tych pojemniczkach ^^
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyszło, tylko, że góra taka biała, to może dodasz cś tam, lub napizsesz??

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/
    ZAPRASZZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pomysły :) Bardzo możliwe, że skorzystam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja markery trzymam w pomalowanych kubkach ze starbucksa :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł !
    Pozdrawiam, modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥