niedziela, 27 października 2013

Współwłaściciel bloga - Paula

Siema. Pomysł na bloga wziął się całkiem przypadkiem. Jestem osobą, która mimo braku czasu dokłada sobie dodatkowe zajęcia. Julka za to ma nadmiar czasu (leń), więc to pewnie ona będzie tu bardziej ogarniać, ale postaram się Was nie zawieść. :)
Do rzeczy.. To, że nazywam sie Paula-już wiecie. Z Julką uczymy sie w jednej szkole, w równomiernej klasie, lecz nie tej samej (15 lat). Interesuje sie hip hopem. Poświęcam temu całą siebie, a kiedy tańczę czuję sie spełniona. W wolnych chwilach lubię zmieniać wystrój pokoju, obklejać ściany i te sprawy. No wiem, dziwne.
W sumie to byłby już koniec postu, ale pomyślałam sobie, że skoro Julka walnęła tu jakąś fotke, to może i ja powinnam. W piątek, 25.10.2013r. jako członek grupy Rachu Ciachu wystąpiłam w programie Got to Dance w półfinale na żywo. Emocje nie do opisania. Ogromnie się stresowaliśmy, ale jakoś poszło. Zdjęcia nie są w piorunującej jakości, ale ważne są chwile, które dało się uwiecznić. Łapcie..

 







Jeśli chcecie, opisze Wam dokładnie cały pobyt w Warszawie i w studio Polsat. Jeśli ktoś nie obejrzał odcinka, a chciałby to proszę bardzo Got-to-dance-odcinek-7


Do następnego postu. Pozdro!


5 komentarzy:

  1. Hmm.. ciekawie. Tańczysz? Super!
    nimi-blog.blogspot.com
    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokladnie wazne ze sa te chwile.Ojej juz ide ogladac ten odcinek :D

    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam Was w tv, byliście świetni :D:D moją pasją również jest taniec. Kiedy tańczę czuję się wolna i spełniona.
    Pozdrawiam
    http://paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wszystkim, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥