niedziela, 27 października 2013

Powitanie ♡ /Julka

Nie wiem od czego zacząć pisanie tego posta i nie wiem skąd Pauli wziął się pomysł na utworzenie tego bloga, ale skoro już się na niego zgodziłam to czas coś napisać. Może od początku?
Więc tak, ja jestem Julka i mam 15 lat. Chodzę do 3 klasy gimnazjum, którą chcę skończyć już jak najszybciej :o. Jestem z Białegostoku (woj. podlaskie) i nie mam żadnego doświadczenia w pisaniu takiego bloga. Jeśli chodzi o moje hobby to takowego nie mam. Żałuję ale po prostu nie mam. Lubię robić wiele rzeczy ale żadnej z nich nie nazwałabym swoim hobby. Pływanie, rysowanie, sport, filmy, seriale, to wszystko są po prostu rzeczy, które lubię robić. Ale wielu rzeczy dowiecie się o mnie w trakcie pisania bloga.
Omg, piszę tak jakby ktoś to właśnie czytał ale wiem, że nikogo nie ma przed monitorem z otworzonym blogiem bowl-milk.blogspot.com. W ogóle skąd się wzięła nazwa ? To pytanie nie do mnie, a do Pauli :).
Nie liczę też nawet na jakieś ogromne sukcesy tego bloga, bo wiem, że początki są trudne i jeśli brakuje motywacji to szybko kończy się cały zapał i pisanie na blogu.
Oczywiście podczas roku szkolnego jest mało czasu na pisanie na blogu ale zawsze jest jakieś rozwiązanie i trzeba kombinować :)
Moje zdjęcie dodam troszkę później ale dzisiaj mam zdjęcie ciasta. Widzę ten entuzjazm przed ekranem, hahaha. Wiem, że ten post jest nudny ale po prostu o tej godzinie jest złe światło, więc muszę dodać jakieś zdjęcie z innego dnia. Więc padło na ciasto zrobione jakiś czas temu przez moją mamę :)
Jest to ciasto szpinakowe z jagodami. O dziwo wyszło cudowne :)
Jeśli jest ktoś zainteresowany przepisem proszę pisać (widzę tłum chętnych xd)


Więc w sumie dzisiaj to byłoby na tyle. Za pół godziny zaczyna się przepis na życie a ja jeszcze nie dokończyłam wszystkich kart pracy z matematyki i nie nauczyłam się słówek z angielskiego :c
Od razu skoro wspomniałam o matematyce, to jest to mój ulubiony szkolny przedmiot i startuję w konkursie (nie liczę na rezultaty, chcę sprawdzić sama siebie). Wiem jak wiele ludzi nienawidzi matematyki, czego w sumie tak do końca nie rozumiem, ale to już inna kwestia :) 


Pozdrawiam, Julka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥