czwartek, 8 maja 2014

Chwila przy kominku

Heeej! Dość dawno mniej nie było ale Paula już wszystko wyjaśniała w poprzednim poście. Mam nadzieje, że to rozumiecie i okażecie troszke wyrozumiałości. Postaramy się już wrócić do pełnego blogowania :)

Wracając do tytułu postu: bardzo lubię takie dni, kiedy choć przez chwilkę moge odpocząć, posiedzieć przy kominku i wypic cos dobrego. W szkole nauczyciele chyba zapomnieli, że mamy też swoje życie, poza szkołą i dorzucają nam mnóstwo kartkówek i sprawdzianów nie okazując przy tym ani trochę wyrozumiałości. Na szczęście juz tylko 2 miesiące i wszystko się zmieni. Nowa szkoła, nowi ludzie, nowe twarze. Z jednej strony nieco się tego obawiam a z drugiej strony się ciesze.
A jak jest u Was? Jak spędzacie swój wolny czas? Też przed wami stoi teraz wybór nowej szkoły czy jeszcze macie to przed sobą? Śmiało, piszcie :)


8 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie. Ja swoj wolny czas spedze na sesji z Nikola ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jjeje chce miec kominek w domu : <

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczynek przy kominku jest rewelacyjny w zime, przy gorącej herbacie i dobrym filmie ;)



    http://wkraateczke.blogspot.com/ ----------> co powiesz na wspólną obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj, kominek to świetna sprawa. <3 szczególnie w zimie! a nauczyciele to z reguły wstrętne ludzie, którzy dokładają roboty właśnie wtedy, kiedy masz namniejszą ochotę by ją wykonywać ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczory przy kominku są cudowne. Ja już jestem po wyborze szkoły i prawie przy jej końcu


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj jest tak potwornie zimno, że też moja mama zapaliła w kominku.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Alhamdulillah still given the happiness for today, hopefully tomorrow will be no more doubts to reach the success in the future
    obat balanitis di apotik

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥