wtorek, 3 grudnia 2013

Tag: Jesień

Już początek grudnia, a ja dopiero teraz ogarnęłam się, że mogłabym zrobić jesienny tag ;)


1. Ulubiona jesienna szminka?
J.: Ogólnie nie przepadam za szminkami i mam tylko 1, której używam ;). Dużo bardziej wolę błyszczyki i balsamy. Szminka - odcień 015.
P.: Moimi ulubionymi są:

 2. Ulubione jesienne lakiery? 
J.: Bardzo lubię delikatne i jasne lakiery jesienią i zimą.
P.: Pierwszy lakier jest dosłownie tego samego koloru co Julki powyżej, jednak światło zrobiło swoje i zmieniło mój ulubiony odcień na jeden z najmniej lubianych.

 3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni? 
J.: Herbatę piję codziennie bez względu na porę roku. Jesienią bardzo lubię takie smakowe. To są moje 2 ulubione.
P.: Najwspanialsze uczucie, kiedy można się zrelaksować z kubkiem ciepłej herbatki, bądź w moim przypadku również z cappuccinem, pod ciepłym kocykiem oglądając ulubiony film ;) Najchętniej w takich sytuacjach pije:

 4. Ulubiona świeca zapachowa?
J.: Zdecydowanie ta z Rossmanna o zapachu słodkich babeczek. Mam mnóstwo świeczek, które ogólnie pachną ładnie ale nie roznoszą zapachu podczas palenia a ta jest inna i pachnie po prostu cudownie. Dzisiaj chciałam kupić sobie taką drugą ale niestety już nie było ;c
P.: Zawartości już niestety nie ma, ale zachowałam dla Was pudełko abyście mogli skojarzyć mój ukochany zapach świeczek

 5. Ulubiony jesienny zapach?
 J.: Nie dzielę perfum/dezodorantów na pory roku, ale kocham mgiełki <3
P.: Moim ulubionym jesiennym zapachem jest świeże powietrze, które unosi się każdego kolejnego dnia jesieni. ;P 

 6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria?
J.: Kominy, kominy, kominy zdecydowanie ♥.
P.: Nie dość że praktyczne to skuteczne. Sprawdza się nie tylko w jesienne, zimne wieczory, ale również w zime, kiedy dosłownie odmraża nam rączki. Jest to ogrzewacz w postaci małego termosu, który polecam każdemu.

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?
J.: Halloween już było, więc nie wiem czy jest sens odpowiadać na to pytanie.
P: Nienawidzę halloween co jest chyba jednoznaczne z tym, że nie obchodze tego święta.

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
J.: Bardzo podobają mi się parki i czapki beanie, ale nie wiem czy to można zaliczyć do trendu tej jesieni ;)
P.: Botki z ćwiekami, parki, duże torby co z innymi dodatkami tworzy tzw. 'artystyczny nieład' hehe

9. Co lubię, a czego nie lubię w jesieni?
 J.: W jesieni lubię ten cały klimat, spadające liście. Lubiłam też kiedy jesienią było ciepło, wyszłam w kurtce na dwór i była idealna pogoda. Nie było zimno tak jak już teraz ;c. Natomiast nie lubię tego, że często pada i robi się ciemno już o 16:00. ;c
 P: Tjw. ;))

To już są wszystkie pytania jakie znalazłam w tym tagu, ale wydaje mi się, że mogłoby być tutaj więcej tych pytań ale jest jak jest, nie będę nic dodawać ;)




2 komentarze:

  1. świetny post ;d
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, od razu jak weszłam na tego bloga na mojej twarzy pojawił się uśmiech - dzięki tej krowie :DD
    mam kilka produktów takich jak Ty i są naprawdę fajne :)

    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥