czwartek, 19 grudnia 2013

Pomysł na prezent DIY

Hej ;*. Pewnie również tak jak ja zauważyliście, że czas płynie bardzo szybko, a ja zanim się obejrzałam to już niemal skończyłam gimnazjum, nie wybrałam szkoły. Nie mam na siebie planów, pomału zaczyna się jako tako układać.
Ale dziś nie o tym tylko o pomyśle na prezent bo może się to Wam przyda aby zrobić komuś niespodziankę na święta? Ja akurat nie wiem skąd wzięłam pomysł na taki prezent ale wymyśliłam coś takiego na prezent dla koleżanki na jej 15 urodziny.
Musze przyznać, że była zaskoczona ;) Ale o to mi chodziło, lubię patrzeć na miny osób którym wręczam prezenty ;))


Przejdźmy do wykonania ;)

- karteczki
- pojemnik na wszystko
- marker (do ozdobienia mojego pudełka był potrzebny ale dla Was nie musi być konieczny)
- dużo czasu
- duuużo pomysłów na cytaty lub dostęp do internetu


1. Przygotowujemy wszystkie potrzebne przedmioty z listy wyżej.
2. Wypisujemy cytaty lub jakieś wspomnienia związane z daną osobą (ale musi być ich 365).
 
3. Zapisujemy tak własnoręcznie (lub można wydrukować jeśli ktoś ma mało czasu) wszystkie 365 cytatów.
4. Wkładamy wszystkie do pudełka i zapisujemy na nich życzenia, datę i wszystko inne co chcemy ;)


Ja akurat zrobiłam cytaty na poprawę humoru, motywujące. Ale oczywiście jeśli macie 365 różnych wspomnień to polecam napisać to bo to dużo bardziej rozbawi i ucieszy obdarowywaną osobę ;))


I jak spodobało Wam się? Piszcie jeśli ktoś skorzystał z pomysłu ;) Będzie mi bardzo miło ;*

Pozdrawiam, Julka ♥


10 komentarzy:

  1. Oo, genialny pomysł z tymi cytatami. :o Muszę coś wykombinować podobnego dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny i fajny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalne i pomysłowe ;D

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł, może znajdę chwilkę na jego wykonanie ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł :D

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalny pomysł ;)
    zaobserwujesz? to dla mnie bardzo ważne ;*

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł... Jakbym miała więcej czasu to bym zrobiła taki prezent, ale teraz to trochę za mało czasu... Lecz zrobię to może na czyjeś urodziny c:
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzooo ciekawy pomysł:)
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Kliknij w baner po prawym pasku bocznym w sklep SHEINSIDE a ja za to zaobserwuję twój blog:)

    OdpowiedzUsuń

Nie zgadzamy się na obserwacja=obserwacja.
Nie tolerujemy: "super blog, zapraszam do mnie" itp.

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzymy ♥